Starvation and salvation.

Antal dagar på ön; 218.
Antal människokadaver skådade: 0.
Antal pizzakartonger uppätna. 1.

Jag avslutar snart min tredje dag på "Ön".
Utan mat och vatten sitter jag nu här och hallucinerar om hur livet på andra sidan horisonten skulle vara. Dansande kvinnor klädda i burka och sandaler. Kokosnötter i drivor, en sandstol reserverad för "Mr.Cribbe - producer and president."

Är gräset oftast grönare på andra sidan eller är det bara en myt man gärna vill tro. Att någon annan skulle ha det mycket bättre på annat håll än hemma? Hur upplever man egentligen andras liv kontra sitt eget - Att förbi se sina egna fördelar och privelegier för att med stora ögon iaktaga en annan persons liv och fördelar.
Vilka skulle helt ärligt vilja byta sitt liv med en vän (som självfallet existerar)?

Jag skulle vilja påminna alla om att dom är lågt stående varelser som jag gladjeligen trampar på varenda dag.

Isabella ska absolut få sitt ämne diskuterat och procceserat utav mig, skulle dock vilja prata lite med dig innan för att få med alla sub-ämnen som möjligtvis vidrör kärn ämnet.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Isabella

visst , fråga på du så svarar jag (:

2008-10-20 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0