Social kompetens och skicklighet.

Tyvärr var det ingen som var mogen nog att kommentera med sitt riktiga namn så överraskningen får vänta till nästa vecka.



Jobbet idag var en jävla pina. Att kliva upp klockan 05 på morgonen står inte på min "att göra lista". Det värsta är nog hur jag anländer till jobbet, trött och grinig, så står min kollega och lyssnar på heavy metal på högsta möjliga volym. Hur i helvete kan en människa vara så morgonpigg och dessutom inte få migrän av att lyssna på hög och skrikig musik hela dagarna?
Många tror nog att jobba på ett medaljlager är ungefär som att spela rollen Kalle i "Kalle och chokladfabriken". Willy Wonka står knappast och väntar på dig varje morgonen för att ta en tur i guldhavet eller titta på det underbara silverregnfallet. Faktum är att det är skitigt och jävligt samt svettigt!
Det roligaste man kan hitta på om dagarna är att hissa upp flatan på gaffeltrucken för att sedan gå på lunch. Värsta scenariot är nog när hon ringer sin flickvän och beskriver hur exalterad hon är och att dom borde prova att ha sex på lite högre höjder än våningssängen dom sover i. Märkligt folk det där, homosexualla och underutvecklade varelser. För att inte tala om de icke socialt begåvade människor som varje dag går förbi oss i korridorer och butiker utan att varken säga hej eller ge mig fingret när jag frågar om dom tappat tungan. Vilka ska man reta om inte de tysta och rädda personerna? Chefen är ju ganska osmart att reta även om en tillfällig miss i protokollet kan vara på sin plats att upplysa de anställda om, så är det absolut roligast att ge sig på de svaga och försvarslösa. Homosexualla, judar och pensionärer, oj oj oj. Förstå tre i en smäll, vilken underbart bra dag jag skulle ha.

Nåväl.. Har nyligen upptäckt min passion för Raggae musik. Otroligt nog har jag ännu inte köpt påsbyxor och weed-tröjor eller skaffat flickvän med piercing och mjukisbyxor som aldrig är vaken..
Den som lever får se.

Om ni vill att jag ska skriva om något, ta upp ett särskilt ämne eller vill få till en liten debatt här på min väldigt fina och pretentiösa blogg. Så "snälla" var god kommentera så ska jag addera ett och ett och få till en chatt applikation på sidan som ni kan skriva kommenterar och även debatt liknande diskussioner på.

Hör av er om idéer, tankar och frågeställningar så ska jag ta hand om det, var så säker.

Seså, flyg vidare nu mina lärjungar.

Kommentarer
Postat av: Tess

haha aa du tycker de va, Jag gör de om du gör de först :)

2008-10-16 @ 19:58:45
URL: http://tessilimess.blogg.se/
Postat av: Isabella

Heeej! Jag tycker du ska skriva om hur idiotiska killar kan vara mot sina flickvänner.. haha asså jag syftar inte på dig, men vore kul att se vad du tycker (:

2008-10-16 @ 22:02:24
Postat av: Robert Aschberg

Hej jag heter Robert Aschberg och jag har som tidsfördriv att lägga min stora näsa i blöt.

2008-10-16 @ 22:08:20
Postat av: Robert Aschberg

Till Isabella.



Det väcker tyvärr ingen debatt.



/Robert med den stora näsan.

2008-10-16 @ 22:09:53
Postat av: Isabella

kanske för att du är en av dom.. who knows...

2008-10-18 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0