Räkmacka med inavel.

Hej trogna läsare (och mamma).
Välkomna tillbaka till min underbart negativa och menigslösa blogg där jag under min extraordinära pseudonym, "Cribbe", kommer att lista mina fakta över värdelösa och uttråkade fakta samt mina innersta tankar och åsikter.

För de som önskar följa min blogg och mitt liv så finns det en väldigt effektiv knapp där du kan prenumera, vilket innebär att du kommer bli noterad varje gång jag uppdaterat min blogg.

Dagens ämne är rubriken som lyder samt lite till.
Blondinbella i all ära men detta är fan ingen modéblogg. Dock har jag rätt till mina åsikter och kommentarer hur folk ser ut.
Bussen är till för att mingla runt och lära känna nya handikappade människor i våran inavlade kommun, exempel på detta är t.e.x den fjortonåriga "snubben" som klev på idag och sjöng glatt med sin polare, hand i hand. "Runka på, runka på..". Vad dom ansåg vara en klassiker som alla på bussen borde känna till och sjunga med till. Varför sjunger man annars så högt och tydligt så att inte ens blatten som körde bussen kunde tuta morse koder till sina medmänniskor i trafiken, precis som i hans hemstad Hurghada.

Jag skulle vilja passa på att gratulera Mulle Meck till sitt nya intresse för naturen och sin ensamhet. Må lyckan och vännerna hitta tillbaka när det passar dig.

Dagens episod av Cribbes värld är härmed avslutad. Lediga, givvakt. Å ett, två, tre, fyr.. Höger om. Avgå!

Kommentarer
Postat av: Bea

din fuling! Du är så stört bra på att skriva :)Därför kan du ju kolla in min mindre roliga blogg...

2008-10-15 @ 18:50:01
URL: http://beeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0