Pedofiler online, sponsorer sökes!

Hej och hallå.
Tänkte inleda dagens inlägg med en kort introduktion av min dag.
Trött och jävlig så klev jag upp klockan 05:00, efter att ha trampat på min enormt irreterande katt och klagat på Greenpeace och deras jävla kommuniströrelse så kom jag iväg till jobbet. Inledde dagen med att somna på lagret där jag fick ligga helt ostörd tills dom skrek och sa att det var fika, vilket jävla jackpot tycker ni, själv skulle jag hellre sova vidare. (Idioter..)
Hur som helst, krockat med truckgaffeln i en kartong med koppar och porslin så gick jag hem och loggade in på Playahead.
(Det är alltså nu alla muppar som läser min blogg förstår vad jag menar med min rubrik.)
Efter att ha bläddrat igenom mina besökare och mina tusentals av beundrarbrev så fick jag upp ögonen för en ny applikation på sidan, Livecam.
Håll i er mina damer och herrar! Det är Sveriges första community där det finns en sida där du kan se på någon i webcam, Utan att betala(!!), som skämmer ut sig totalt inför 15,000 tittare samt visar att Playahead består av 90% till fjortisar och invalider. Tack internet för att du gör mitt liv värt att skriva om.

Medans Lisa, 13, från Huddinge sitter och prålar sig i sin Cam så sitter Olof, 56, från just Huddinge och spanar in henne samtidigt som han spammar chatten med "Visa tuttarna! Åååh jag ser en nipple genom din tröja!". Förjävligt, samtidigt är det nog det mest genialiska som Playahead någonsin kommit på.

Som mina gamla och trogna läsare har vetskapen om brukar jag, ganska aggresivt, kommentera nya händelser runt omkring samt människor och politik. Jag skulle vilja be om ursäkt till mina nya läsare och upplysa er om att även Ni kommer få njuta av min aggresion så fort jag får orken tillbaka och faktiskt börjar forska på allvar för att förse er gamar med så onödig och intressant information som möjligt. Tills dess får ni fan ta och hålla i er..

För er som kommenterar så väntas det en överraskning i morgondagens inlägg.

Kommentarer
Postat av: haha

haha du skriver juh så sjuukt roligt :D de bästa är juh att du har rätt i allt du säger xD

2008-10-15 @ 22:01:58
Postat av: Anonym

haha du skriver juh så sjukt roligt :D de bästa är juh att du har så himla rätt i allt du skriver xD

2008-10-15 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0