Kundbegäran.

Hej och hallå!
På Isabellas begäran och förfrågan så tänkte jag nu svara henne med en hyfsat informativt inlägg.
Hoppas det ska nyttja alla och har ni egna förslag eller frågor så kommentera.

postat av: Isabella

Heeej! Jag tycker att du ska skriva om hur idiotiska killar kan vara mot sina flickvänner.. haha jag syftar inte på dig, men vore kul att se vad du tycker.

Cribbes åsikter och reflektioner om detta ämne.

Killar/män söker ofta efter stabilitet och trygghet inom ett förhållande. Att bli bekräftad är målet. Många försöker ständigt sträva efter bekräftelse, detta är självklart inget fel, men att på ett narcissistisk sätt uppnå sitt mål är.
Många killar anses ofta som excentriska, egocentriska och oftast manipulativa.
Min åsikt är att detta ställer till oönskad instabilitet i ett förhållande vilket oftast resulterar i att killar kan anses taskiga och medvetet elakt nedvärdera sin partner för att få just den känslan vi alla tycker om. Jag själv är verkligen inget helgon men att förstå och acceptera detta är en bra början.
Enligt de tjejer jag pratat med om detta så uppfattas killar som disträ och avhållsamma och att det oftast inte hjälper att ta fram sitt lasso för att håva in sina killar.

Tyvärr har jag inte mycket att bidra till ett sådant ämne, det är inte så enkelt att agera klotterplank med sig själv för att hitta en lösning men jag hoppas att min sida av klotterplanket kan bidra till olösta gåtor och funderingar till de tjejer där ute som anser att just deras pojkvänner är narcissistiska svin.

För att göra detta inlägg mindre homosexuellt tänkte jag fylla ut det hela med ett annat ämne som får sin egna underrubrik.

Pensionärer och resenärer.
Fyfan för gamla människor!
Hur många gånger har ni suttit på bussen eller tåget, ensamna och dessutom njutit av det, få allt raserat av en knölig kärring som klagar på sina åderbrock och magkatarr då dom sätter sig bredvid just Dig även om det finns gott om lediga stolar och sittplatser runt omkring med andra knöliga kärringar och gubbar som blivit övergivna av sina yngre medpassagerare. - "Va fan?"
Hur många gånger har du erfarat ett äldre par, som slänger långa blickar på dig när du går på gatan mittemot? Jag har varit så pass nyfiken att jag var tvungen att ta reda på fakta varför i hela helvete dom tittar så underligt på "oss".

Kärring: "Jag har ett överfallsalarm och jag tvekar inte på att använda det" (Blickar mot sitt paraply som hon släpat med sig även fast det inte regnar)
Cribbe: "Jag undrar bara varför tant glor så mycket?"
Kärring: "Vem är du?"
Cribbe: "Jag är ditt barnbarn som försvann för tio år sedan."
Kärring: "Vart är jag"
Cribbe: "Ha en alldeles exceptionell dag, tant"
Kärring: "Två socker annars vill jag inte ha det!"

För de misslyckade idioter som inte förstod vad tant Agda försöker få fram så är det att alla pensionärer är senila.

Alla håller väl ändå med om att det roligaste man kan bevittna är när en gammal människa antingen glömmer bort vart dom är och oroligt skriker på alla som passerar genom deras badrum när denna försöker ta ett bad. Samt när Bertil, 87, springer för att hinna med bussen, ramla och även om du inte kan höra vad dom säger så ser du tydligt hur vietnam minnena åter spelas upp och hur dåtida Bertil, 37, skriker "Go, save yourself!" och du hör hans "Nooooo" sakta tynar bort när bussen puttrar iväg.
Påstå inte att jag är en hemsk människa för att jag njuter av andras olycka. Jag vet hur du sitter där hemma framför din antika pjäs och skrockar för dig själv och tänker tillbaka på alla minnen.

Seså, kommentera och dra vidare! Jag har andra saker för mig.. Vik hädan!

Kommentarer
Postat av: Bea

Cribbe som äktenskapsrådgivning. Detta ser jag fram emot!

2008-10-21 @ 18:27:32
URL: http://beeut.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag tycker du skrev det braa =D

2008-10-21 @ 20:12:16
Postat av: Isabella

haha vrf hatar du pensionärer så mkt? en dag kmr du själv stå där och inte komma ihåg nåt..

2008-10-21 @ 20:17:22
Postat av: Cribbe

Haha! När den dagen kommer så ska jag skriva en blogg och beskriva mitt hat gentemot ungdomar och deras hängbrallor.

2008-10-21 @ 23:04:21
URL: http://saucedecribbe.blogg.se/
Postat av: Miccis

cribbe, du är vis på ett smart sätt

2008-10-22 @ 17:03:32
Postat av: Isabella

det är inge kul att läsa din blogg längre för du är så himla, sur , bitter och irriterad... man blir bara deprimerad av att läsa om alla problem... fast fortsätta skriva, för du är väldigt duktig på det.

2008-10-23 @ 17:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0