Herregud..

Jag tror inte att folk förstår min avsky gentemot fjortisar och pensionärer. Inte nog med att en gubbjävel satte sig bredvid mig idag på bussen även fast jag hade min jacka, tidning och fot på sätet för att signalera för alla förståndshandikappade att den platsen är upptagen, så satt det två äckliga fjortisar framför mig. Inte den "gulliga" sorten som sitter tyst och spanar killar utan den skrikiga, skrikrött läppstift och sminkbombs fjortis-typen. DÖ!

Kommer ett inlägg senare om finanspolitik. De som är intresserade är välkommna tillbaka, resten kan dra åt och vänta in morgondagen.

Kommentarer
Postat av: miccis

vart har du tagit vägen ;o ?!?! :(

2008-10-31 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0