Potatisgris.

Hej hallå, många undrar nog varför jag inte skrivit på länge och det hela beror på allvarlig förlust av både minne och inspiration till att skriva meningslösa inlägg utan någon direkt mening till något.
Detta ska det förstås bli ändring på, inom en snart framtid det vill säga.

För de få anhängare jag har kvar råder jag starkt att stanna kvar och hålla er uppdaterade.



Polisen, överflödiga eller nödvändiga?
Till vilken nytta gör en polis stånde någonstans, spanande efter ungdomsfyllor, pundare och klottrare? Att betala statliga pengar för en sådan overksam administration är i mina ögon helt meningslöst.
Polisen medverkar årligen i manifestationer, påpekar att allting kommer att bli bättre och hur dom ska "ta tag" i olika problem och svårigheter i Svea Rike. Ändå tycks verksamheten stå helt stilla?
Jag kan mycket väl ha helt fel, kanske ni har upplevt att polisen faktiskt har varit till nytta, vad vet jag, därav mitt inlägg. Kommenterar och åsikter är hjärtligt välkommna.

Att spendera en otrolig summa för att övervaka en allsvensk fotbollsmatch med diverse "huliganer" och gatuvåld kan tyckas vara bra men sättet dom behandlar ärendet på är ju löjligt. Köra anhängare till förorter runt- och utanför Stockholm är väl ingen lösning. Där dom släpper av folk finns faktiskt förbindelser som tar dessa, inom någon timme, tillbaka till "krigszonen" igen.

För övrigt vill jag bara påpeka att jag hatar Robert Aschberg.
Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag tycker det är bra att polisen finns, självklar. mord, våldtäkter m.m ... men när dom ska börja hålla på att ta dricka osv undrar man ju om dom har nåt liv....

2008-11-10 @ 22:53:48
Postat av: Cribbe

Mycket riktigt! Dock har jag aldrig varit med om att dom faktiskt gjort något extraordinärt.. utöver det vanliga som t.ex våldsbrott.

2008-11-11 @ 15:46:33
URL: http://saucedecribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0