Kompententa skribenter och utvecklingsstörda.

"Hej hallå. Sitter här i min källare, precis under slakteriet, skådar över min kniv- och vapen samling. Min alldeles eget stulna AK-47;a, min perfekt smyckade machete med handformat handtag. Nu ska vi jaga!"

Fjortisar, pensionärer, utvecklingsstörda och Aftonbladet, dags att gömma er!
Dagen D är på väg, året är 1944, 6 juni. Tänk den som ändå fått leva då, att få uppleva något så enormt historiskt ögonblick som trots allt inte är så pass länge sen men ändå nästan glömt, förträngt och sopat under mattan. Vad hade hänt om detta inte inträffat? Hur hade våra liv och vårat land sett ut idag?


Sportjournalister är den värsta typen av skribenter som finns. Feta, lata och odrägliga är vad dom är!


Skjut salut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0